Skimmad!

Jaha, då har man blivit skimmad också.
Som en försenad julklapp har någon totalt tömt mitt lönekonto! Jävla Österrikare!
14 000 back på 36 timmar...

Har lämnat in allt som skall lämnas in till Nordea, och nu skall jag anmäla skiten till Polisen också.
Mam o Pap fick betala mina räkningar, och låna ut ett par lusentappar till mig. Vilket är snällt, men suger. Jag vill ju klara mig själv!

Julen var iaf skitkul. Massa gött folk: Niclas, Peter, Hannes, familj, släkt, och vänner långt bortifrån...
Har varit full i tre dygn nu...

Men en efterlängtad Annna kommer hem om 4 timmar från Österrike (sicket sammanträffande!). Skall bli sååå mysigt!

Ha ett gott nytt år, och kika in på www.buzzcocks.blogg.se

J
108424-40

Kommentarer
Postat av: Niclas

HAHAHA!
här surfar man in för att kolla om någonting har hänt och så ligger man uppe på en enorm bakisbild från höstlovet, fan va nice! Internet ja.. när kommer det? håller på att maila med ComHem för att försöka få reda på vad som händer, jaja kanske skulle ta och skriva någon på min gamle blogg nu också. puss niclas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback