Beat on the brat -

med Ramones. Tanka ner den!

Hannes senaste kommentar på tal om det, är angående att jag åkt till Kungälv för att putsa mina skor:
"Du har gått å blitt en sån brat Jonas!"

Såg ni förresten dokumentären om Ramones som gick i söndags, "End of a century"? Den var skitbra. Tanka ner den!

Så har dom ringt från DESiGNTORGET i veckan också! Intrevju på torsdag 2/11. Dagen innan är det intevju på "svaret.se" som innesäljare. Håll tummarna, i alla fall på torsdagen!

När jag vaknade upp i morse hemma hos Anna (efter att ha knackat på kl 02:25 och försökt se väldigt, väldigt snäll ut) hade hon på sig en Ramones t-shirt. Den går tyvärr inte att tanka ner.

Hey, ho, lets go!
/J







Kommentarer
Postat av: Niclas

På tal om att tanka ner ser ju ni sjukt tankade ut... om en timma sitter jag på tåget, fan va gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback